Cestovní deníček: Řím, II. část

První mnou sestříhané video!:D:)
3. Den

Dneska jsem si přivstala (vstávala jsem už v 7:30, to nedělám ani doma!) a šla jsem brzo na snídani, abych Vám mohla nafotit ještě nerozebranou snídani (fotky najdete v článku o jídle, který pro Vás chystám). Potom jsem chvíli pracovala na blogu - spíš jsem se snažila připojit k WiFi a donutit ji spolupracovat. Jinak jsem nahrála svůj první vlog, na který se můžete podívat tady :) Potom jsme šli na chvíli do bazénu, kde bylo tak krásně, že už bych se odtamtud nejradši nehnula :D Ale neměla jsem šanci, všichni chtěli vidět Vatikán! Tentokrát už jsme v metru byli opravdu ostražití a kdyby nás někdo okradl znova, bylo by jasný, že to musel být Chuck Norris.
Vatikán byl přesně takový, jaký jsem si ho představovala - mohutný a plný turistů! Nechápu, že fronta turistů přes celý Vatikán ty lidi od vstupu do muzeí neodradila! Fakt mazec :D Neodolala jsem a koupila si pohled papeže Františka, protože se to skvěle hodilo na fotku a navíc je to Argentinec! Co může být lepšího:)
Potm jsme si zašli na zmrzku a vydali jsme se do nedalekého parku, který byl přímo u Andělského hradu, a pokud bych Vám měla doporučit nějaké místo ke klidnému posezení a odpočinku, bylo by to právě tohle. Nikde žádní turisti, příjemný obchůdek s různými dobrotami jako je třeba ledová tříšť, která krásně ochladí a dokonce se po parku prochází rackové.
Další na programu byl shopping! Jupí! No jupí mě docela rychle přešlo. I přestože jsem si dopředu vyhledala ulice, kde by měly být nějaké obchody, tak jsem nakonec byla zklamaná. Via de Nazionale a taky Via Otaviano jsou sice plné obchodů, ale jsou to spíš takové tržnice v kamenných obchodech, nebo jak to nazvat. Jediný obchod, kam jsem se šla podívat byl Tiger a Tezenis, kde jsem si dokonce i něco koupila, takže nakonec byla moje nakupovací část uspokojena. Navíc jsem v mekáči vybojovala od bráchy hračku z Happy mealu - Barbie auto a ikdyž je mi téměř (už za pár dní!) 20, tak mě tohle asi už nikdy neomrzí.
Cestou zpátky jsme spěchali, abychom byli na hotelu co nejdřív, protože jsme se ještě chtěli zchladit v bazénu, ale nakonec nebylo ani třeba spěchat, protože i když měl být bazén otevřen pouze do 18:30, tak nikdo neřešil, že jsme tam zůstali déle :)

Foceno: Olympus E-PL7, objektiv: 14-42 mm

Asi svěcená voda...

Vatikán sice fajn, ale beze mě by to zas tak pěkná fotka nebyla :D

Argentina <3

Konečně vím, co kam patří!:D

Photo by Oliver Krátký

Kam se hrabe Římská náplavka na tu naši v Praze :D

4. den

Poslední den v Římě! Ráno jsem si opět přivstala a hned po snídani jsem šla do bazénu. Konečně přišel den, na který jsem se tolik těšila. Shopping day! Zajeli jsme do obchodního centra Galleria commerciale Porta di Roma. Tenhle obchoďák můžu všem doporučit, najdete tam spoustu obchodů, ve kterých určitě rádi nakupujete. Pro holky je tam třeba H&M, Bershka, Jennyfer nebo Stradivarius. Já jsem si koupila nové rifle v H&M a potom ještě něco v Jennyfer (určitě všechno uvidíte na blogu). Po nakupování nás čekal přejezd do Florencie, která je od Říma asi 3 hodiny cesty. Ubytovali jsme se v hotelu Eur, který sice není tak kvalitní jako hotel Bellambriana, ve kterém jsme byli v Římě, ale za to tu jde skvěle WiFi a máme tu balkon s výhledem na celou Florencii! Večer jsme si zajeli do centra, abysme se někdy najedli. Restaurace, ve které jsme byli, mě opravdu okouzlila. Dočtete se o ní v článku Foodies tips / Rome, Florence, který bude na blogu příští týden:)
Už mám tyhle miláčky doma :)))

Tak já pořád nevím: ANO x NE?:)